top of page

3 Modele Completate de Scrisori de Intentie si de ce 3 Nu Sunt Suficiente

Timp efectiv de citire: ~5 min


3 Modele de Scrisoare de Intentie

Dacă ai ajuns până aici, deja ai nevoie de un model, sau de ce nu, chiar de mai multe modele de scrisori de intenție pentru a te ajuta să-ți găsești inspirația de a scrie una pentru tine.


Dacă nu ești încă hotărât, vrem doar să-ți spunem că, chiar dacă nu ți se cere, poți face o figură foarte frumoasă dacă incluzi și o scrisoare de intenție în emailul de aplicare, împreună cu CV-ul.


Privește scrisoarea de intenție ca pe o extensie a CV-ului tău. Acesta arată ce știi să faci cel mai bine, precum și istoricul tău, iar scrisoarea completează imaginea de ansamblu despre tine (motiv pentru care se și cere).


De multe ori angajatorii au de ales între mai mulți candidați cu abilități egale și dincolo de factorul financiar care contează atât pentru tine, cât și pentru ei, vor să se asigure că angajează un om care se potrivește companiei și modului sau de lucru. Și aici intervine scrisoarea de intenție, precum și modelele pe care le vei găsi pe internet.


Înainte de a folosi vreun model, mai întâi trebuie să știi că majoritatea sunt generice și nu se potrivesc fiecărei situații. Îți dăm doar două exemple: un student care vrea să găsească un job part-time pe timpul verii și un candidat cu experiență dovedită (dar nu foarte multă) ce aplică la o agenție de marketing.


Studentul are nevoie să exprime anumite abilități și o anumită mentalitate în scrisoarea de intenție, pentru că, în cazul lui, angajatorii caută pe cineva care pare stabil, serios și muncitor. Candidatul cu experiență în social media ce vrea o poziție la o companie de marketing trebuie să arate totuși niște rezultate, o deschidere către nou, precum și un mindset de marketing. E deja clar că ambii nu pot folosi același model de scrisoare de intenție cu succes. Mai mult decât atât, dacă amândoi folosesc același model generic, există probabilitatea ca nici unul să nu primească jobul.


Fix din acest motiv, în acest articol vrem să îți oferim trei modele de scrisori, redactate pentru nevoi specifice, care să se potrivească ca o mănușă acelor situații.


Deși spațiul dintr-o postare de blog este limitat și nu vom putea include mai mult de 3 modele de scrisori per postare, nu trebuie să-ți faci griji dacă nu găsești modelul preferat. În viitor vom face din ce în ce mai multe modele de scrisori pentru a acoperi cât mai multe domenii.



Model Scrisoare de Intentie - Social Media Account Manager

29 Octombrie 2018


Andreea Mihai

+40 728 - 689.023 office@joyoflifeconsulting.ro


Jean Pădureanu Director, Resurse Umane Joy Of Life Media Str. Academiei, 10 București, Sector 1 - Adresa este opţională


Dragă domnule Pădureanu,


Va scriu cu intenția de a aplica pentru poziția de Social Media Account Manager la Joy of Life Media, post publicat pe site-ul dvs în rubrica de cariere. Am doi ani de experiență ca Social Media Consultant și cred că sunt pregătită pentru următorul pas, în poziția de Account Manager.


În postare este menționat faptul că doriți să angajați o persoană care înțelege trendurile de social media. În timpul experienței mele de până acum am avut responsabilitatea de a crește numărul de followeri pe Instagram. Pe lângă aceasta, am găsit de cuviință că pot crește și user engagement-ul, având în vedere importanța acestei metrici și relația sa cu numărul de followeri.


În decursul a șase luni am reușit să cresc numărul de followeri cu peste 50% și engagementul cu peste 400%, realizare de care sunt mulțumită, având în vedere impactul benefic asupra clientului. Momentan, lucrez la crearea unui cerc de influencers în jurul clientului.


Când am văzut postarea pentru jobul oferit de dvs. am știut imediat că este o oportunitate de a vă oferi cunoștințele mele de marketing și de social media acumulate până în prezent. V-am atașat și CV-ul pentru a va putea face o idee cât mai clară asupra background-ului educațional și cel din câmpul muncii.


Dacă v-am trezit interesul, mă puteți contacta la numărul de telefon +40 729 000 00 sau pe email. Vă mulțumesc pentru timpul acordat și sper să putem colabora în viitorul apropiat.


A dvs,

Andreea Mihai



Model Scrisoare de Intentie - Consultant Editorial Legislativ

29 Octombrie 2018


Andreea Mihai

+40 728 - 689.023 office@joyoflifeconsulting.ro


Jean Pădureanu Director Directia Elaborare Acte Normative Str. Academiei, 10 București, Sector 1- Adresa este opţională


Dragă domnule Pădureanu,


Va scriu aceste rânduri pentru că sunt interesată de poziția de Consultant Editorial Legislativ pe care o aveți deschisă în cadrul Direcției Elaborare Acte Normative, așa cum este ea descrisă pe site-ul Ministerului de Justiție, secțiunea Cariere. Momentan ocup postul de Director Legislativ pentru Joy of Life Consulting. Cred că abilitățile și experiența câștigate până în prezent mă recomandă pentru poziția descrisă mai sus.


Că Director Legislativ mi-am dezvoltat abilități editoriale puternice și un spirit al atenției orientat către detalii. Am pregătit până în prezent mai multe zeci de segmente legislative pentru care am primit laude din partea superiorilor mei.


De asemenea, am câștigat și experiență de-a lungul timpului în cercetare legislativă, cerință care este obligatorie pentru un asemenea post. Experiența mea cu Joy of Life Consulting m-a adus în poziția de a mă familiariza cu sistemul legislativ al Statului Român. Am devenit în special familiarizată cu reformele legislative din domeniul Afacerilor Europene și a Drepturilor omului, acestea fiind de asemenea cerințe obligatorii în descrierea postului. Consider însă că acestea reprezintă doar un început bun și sunt dispusă să învăț mai multe despre sistemul nostru legislativ.


Sper că abilitățile mele editoriale, experiența acumulată cât și pasiunea pentru domeniul legislativ să mă califice pentru postul oferit la concurs și să putem colabora în continuare. Pot fi contactată la numărul de telefon +40 729 000 00 sau pe email.


Atașate veți găsi exemple ale muncii mele anterioare cât și CV-ul meu curent.


Cu sinceritate,

Andreea Mihai


Model Scrisoare de Intentie - Asistent Customer Service

29 Octombrie 2018


Andreea Mihai office@joyoflifeconsulting.ro


Jean Pădureanu Manager Herghelia Joy of Life Str. Academiei, 10 București, Sector 1- Adresa este opţională


Dragă domnule Pădureanu,


Sunt interesată de postul deschis de dumneavoastră la Herghelia Joy of Life, post pe care l-am găsit în ziarul local de anunțuri. Vă aduc la cunoștință că am experiență extinsă în domeniul ecvestru, având în vedere că am lucrat la ferma tatălui meu vreme de 4 ani.


Experiența mea nu se rezumă doar la îngrijirea și călăritul cailor ci și la ajutarea acestora să intre în formă după accidentări și să aibă o nutriție echilibrată. De asemenea, am învățat multe și despre șeile cailor, despre materialele acestora cât și despre modul cum sunt făcute.


Cred că experiența mea variată în acest domeniu, împreună cu abilitățile de comunicare mă vor recomanda pentru postul de Asistent Customer Service în cardul hergheliei dumneavoastră.


Va mulțumesc pentru timpul acordat. Dacă v-am trezit interesul, mă puteți contacta la telefon pe numărul 0729 000 000 sau pe email.


Aștept cu interes răspunsul dumneavoastră,

Andreea Mihai

 

Dacă ți-a plăcut, citeşte și

Cum sa trimiti pe mail o scrisoare de intentie

Cum sa trimiti pe mail o scrisoare de intentie



bottom of page